SZKIEŁKOWANIE Z POŁYSKIEM I MATOWE - PRZYKŁADOWE ZDJĘCIA !!! |
Jarek
|
'
Kontakt: 691 860 321, gg: 9793995, [link widoczny dla zalogowanych] SZKIEŁKOWANIE - METODA OBRÓBKI STRUMIENIOWEJ, SZCZEGÓLNIE ZALECANA W PROCESIE OBRÓBKI STALI NIERDZEWNYCH ORAZ STOPÓW METALI NIEŻELAZNYCH (ALUMINIUM, BRĄZ ITP.). DZIĘKI SWEJ ELASTYCZNOSCI NIE POWODUJE ŚCIERANIA EROZYJNEGO, MOŻE BYĆ STOSOWANA DO OBRÓBKI WYROBÓW PRECYZYJNYCH, CIENKICH I KRUCHYCH. POZWALA NA UZYSKANIE NATURALNEJ (SATYNOWEJ) LŚNIĄCEJ BARWY METALU. CZĘŚCI DOSTARCZASZ I ODBIERASZ PRZESYŁKĄ POCZTOWĄ, KURIERSKĄ LUB OSOBIŚCIE W STALOWEJ WOLI LUB NISKU SZKIEŁKOWANIE W DWÓCH RODZAJACH: - Z WYBŁYSZCZANIEM LUB MATOWE: W ZESTAWIENIU: PRZED, PO SZKIEŁKOWANIU MATOWYM I WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] KAŻDE ZDJĘCIE (PO KLIKNIĘCIU NA NIM) POWIĘKSZA SIĘ ZDJĘCIA ELEMENTÓW WYSZKIEŁKOWANYCH Z POŁYSKIEM SILNIK SHL M04 PRZED SZKIEŁKOWANIEM WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] SILNIK SHL M04 PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] SILNIK SHL M11 (S 32) PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] KARTER SILNIKA M72 PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJACYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] SKRZYNIA BIEGÓW K 750 PO PIASKOWANIU I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] NSU 351 OSL PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJACYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] GAŹNIK GM 26 U1 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] MERCEDES W111 220SE - KOLEKTOR SSĄCY + PRZEPUSTNICA[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] HARLEY DAVIDSON WL - KARTERY SILNIKA PO PIASKOWANIU I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] JUNAK M10 - KARTERY SILNIKA PO "FRANI" I SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] NSU 501T - PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] SOKÓŁ 600 RT - SKRZYNIA BIEGÓW PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU WYBŁYSZCZAJĄCYM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] VW GARBUS - Karter silnika przed i po szkiełkowaniu [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] ZDJĘCIA ELEMENTÓW WYSZKIEŁKOWANYCH NA MATOWO JUNAK - GŁOWICA PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU PRZED [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] PO [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] JUNAK - CYLINDER ŻELIWNY PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] JUNAK - ZESTAWIENIE GŁOWICA + ŻELIWNY CYLINDER (CZĘŚCI WYSZKIEŁKOWANE) [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] WFM M 06 (S 34) [1964r.] - SILNIK BEZ CYLINDRA [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] SIMSON SPORT - DEKIEL GŁOWICY ORAZ GŁOWICA [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] M - 72 SILNIK (PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU) [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] M - 72 DYFER + ELEMENTY ZAWIESZENIA (PRZED I PO SZKIEŁKOWANIU) [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] M-72 FILTR POWIETRZA PRZED SZKIEŁKOWANIEM [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] M-72 FILTR POWIETRZA PO SZKIEŁKOWANIU FILTR WYKONANY Z BLACHY STALOWEJ OCYNKOWANEJ [PLAMY EFEKTEM SZKIEŁKOWANIA OCYNKU] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] MZ TS 250 - GŁOWICA [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] POMPA HAMULCOWA MZ i HONDA [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez Jarek dnia Nie 0:00, 11 Lis 2007, w całości zmieniany 66 razy |
motonita
|
Ciekawie sie zapwiada.....
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Radek
Gość
|
Rewelacja. Polecam tego gościa. Wyszkiełkował bardzo dokładnie silnik do SHL-ki za dużo mniejsze pieniądze niż inni oferowali mi na allegro.
|
||||||||||||||
|
iż49 |
zmijka-kerim
|
a ile kosztowałoby szkiełkowanie cylindra?
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Cylinder żeliwny czy aluminiowy? Z jakiego motoru? W jakim stanie czystości? Jeżeli dysponujesz zdjęciem to mile widziane.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
aaa |
zmijka-kerim
|
iż
49 cylinder żeliwny złazi stara farba może lepiej byłoby go wypiaskować? zdjęcie może bedzie jutro. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Spróbujemy szkiełkowania i piaskowania, zobaczymy co da lepszy efekt. Za szkiełkowanie 40zł.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
zmijka-kerim
|
wezme to co będzie tańsze poniewarz pomaluję go na czarny mat ogniotrwały
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Dobrze. Piaskowanie będzie tańsze - 30zł.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
zmijka-kerim
|
innym razem wstawie zdjecie bo pozapominałem jak to się robi
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Nowe zdjecia elementów wyszkiełkowanych z połyskiem. Zapraszam do oglądania.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Zdjęcia dla Grzegorza B.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Załadowane zdjęcia z naprawy i szkiełkowania z połyskiem dekla aluminiowego silnika SHL M04. Zobacz koniecznie.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jarek
|
Pierwszy silnik (SHL M04) wyszkiełkowany w połysku. Zapraszam do oglądnięcia zdjęć.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
SZKIEŁKOWANIE Z POŁYSKIEM I MATOWE - PRZYKŁADOWE ZDJĘCIA !!! |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.